Pontevedra, 13.04.2012
Entrada n. 1516 do blog
O BNG, TRAICIÓN PERMANENTE, 2,
por Xesús López Fernández
Este post complementa o anterior, o n. 1515. É a noticia escaneada que onte apareceu na edición impresa de La Voz, omitida na edición on-line. Non hai que facer outra cousa que leela, con atención, claro. Porque no menage a trois da traición ambiental a esta ría están todos. Agora, o BNG conta con que se delinca de novo. Contan eles con ser burlar de novo da Lei de Costas, como xa fixeran antes outros políticos; contan con que Ana Pastor, a ministra casada co presidente da Autoridade Portuaria de Marín, onde o Bloque tampouco está exento de culpas; contan eles, digo, con que Ana Pastor siga a folla de ruta marcada por Pepe Blanco en relación coa demencial rotonda que queren construire na punta de Mollavao.
Á vista da foto de La Voz pódense temer cousas peores e que Arias Cañete careza da necesaria sensibilidade, como se a Lei de Costas non fora unha gran lei que non precisa ser tocada; sí aplicala.
3 comentarios:
La sola visión de la fotografía que publica La Voz de Galicia, sin más consideraciones, legales o medioambientales, hace daño a la vista, amigo Xesús. ¡Qué crimen!
Un cordial saludo.
Y me temo lo peor, Chinto.
Que aún vendrá el iluminado (Cañete tendrá que demostrar que no se va a cargar la Ley de Costas), que quiera llevar la autovía ilegal hasta la escollera, dejar reducida la ría a un simple canal, incluso cubierto. Porque en el pastel de corrupción que aquí se adivina está gente de todo pelo, de todos los partidos.
Yo leí una ponencia titulada "Holocausto ecolóxico" en la Semana de Filosofía del Aula Castelao, creo que fue en el año 1990/2.
En sus memorias, dicha Aula, controlada por el Bloque, no aparece mi aportación.
Un cordial saludo
Chinto:
Debería decir "dicha Aula, presuntamente controlada por el Bloque..."
Publicar un comentario