lunes, 9 de febrero de 2015

Expediente de caducidade....

Balsas de decantación da factoría de celulosas, onde un día quixo a empresa ubicar a pranta de papel tisú. Menos mal que Salvemos Pontevedra foi oportuna na ocasión, acabada de nacer, pra denuncia-lo intento de Ence de que a Administración aceptase a definición do espacio, dominio público marítimo terrestre, como innecesario, con vistas a amplia-lo solar gratis total. E Fraga tentando favorece-lo disparate!. A foto corresponde a La Voz de Galicia, 23.01.2015:El Estado halla cuatro nuevas causas para la caducidad de la concesión de Ence.

Pontevedra, 9.02.2015
Entrada n. 1793 do blog 

Expediente de caducidade,
por Xesús López Fernández

Volvo co meu blog, abandonado dend´o 14.12.2014. Estiven mal e decaído. Como no tema Ence pode haber novedades cando está en marcha o expediente de caducidade, dende Salvemos Pontevedra teremos que estar atentos pra que a política de portas xiratorias, a mafia política, non tente renovare unha concesión que, se houbera políticos honestos, hai anos que terían actuado e liberado esta ría da empresa asesina. 

Na nota da xefa de Costas emprázase a unha seria de instituciós: concellos de Pontevedra, Marín, Poio, Xunta de Galicia e Salvemos Pontevedra, por ser un procedemento incoado por este colectivo o que desencadeou a sentencia da Audiencia Nacional do 19.05.2011 que sentencia "incoa-lo expediente de caducidade da concesión e a fin da actividade industrial.

As catro razós que agora "encontra" o Ministerio estaban xa citadas no  procedemento. Outros grupos poden alegar tamén no periodo agora aberto, sen que se entenda o porqué. 

Mañán ou pasado pode haber novas.   

4 comentarios:

Javier Tellagorri dijo...

Que haya suerte y los jueces dictaminen la caducidad de la concesión a esa empresa depredadora.

o blog de xesús lópez dijo...

Hola, Javier:

Ahora está en marcha el expediente de caducidad de la concesión, que es cosa del Ministerio. Creo que hay cuerda hasta febrero del 2016.
Me imagino que la mafia y la política de puertas giratorias ha de intentar lo imposible por que no lleguemos a buen puerto y a la sanación del litoral.

Cordiales saludos

José Luis Valladares Fernández dijo...

Ya era hora de volverte a ver por estos lares, predicando en el desierto,¡es verdad!, pero por lo menos para que sepan que la genfe no es tonta y se da cuenta de los enjuagues
Un abrazo

o blog de xesús lópez dijo...

Hola, José Luís:

Aún estoy cogiendo fuerza. Procuraré atender el blog, aunque solo sea una vez pòr semana. Hay mucho que pelear en relación con el tema del último post.
Y casi sin medios, que la prensa está vendida a Ence, que les brinda publicidad y dicta artículos. Una vergüenza.

Un abrazo