jueves, 10 de marzo de 2011

Os defensores do Estado de dereito.

Complexo dantesco asentado nas marismas de Lourizán, do que o propio franquismo se lamentaría decindo que da súa permanencia aí soamente se poderían derivar problemas prá saúde e convivencia humáas, como así foi. Pero, acabado o franquismo, parece que aínda se acentuanos abusos de poder.
-
Pontevedra, 10.03.2011
-
Entrada n. 1405 do blog
-
Os defensores do Estado de dereito,
por Xesús López Fernández
-
Levo tempo decindo que, con vistas ás próximas elecciós, nengún dos partidos establecidos no Concello pontevedres, instalados na gobernación ou na oposición, están moralmente capacitados pra inserire no seu discurso a afirmación dunha falaz defensa do Estado de dereito.
-
Estamos agora nun momento especialmente sensible, no que a ría pode ter dediante súa unhas actuaciós promovidas polo Goberno central e Xunta autonómica, que nos van deixare aínda con menos ría: a construcción do scalextryc de Mollavao, a posibilidade de que Ence poida permanecere nas marismas de Lourizán, como acaba d´apuntare a vella militante do Partido Comunista e actualmente ministro do MARM que se caracteriza pola súa non-actuación... A non execución das sentencias en relación cos crimes de lesa natureza aquí cometidos, deberían servir pra catapultare ó pequeno partido ICPraceres, o grupo promovido pola Plataforma prá Defensa da Praza d´Os Praceres, (que foron os que, por medio de diversas sentencias do TS), demostraron seren o único partido, repito, que aquí pode falare d´Estado de dereito. E pódeo facer coa forza moral de lle pedire ós demáis que se retiren da campaña.
--
Seguidamente inclúo o enlace dun vídeo de cando, alá polo ano 2000/1, comezaban coas obras ilegales do ferrocarril. A policía acodeu alí, a mallare nos veciños e veciñas, pero resulta que esa policía, a tenor da sentencia do TS, non estaba a defendere o Estado de dereito, senón a actuare como exército privado da mafia portuaria, a mesma que seguiría despois cos recheos e outros excesos.
-

6 comentarios:

José Luis Valladares Fernández dijo...

Muchas veces el "Estado de derecho" tal como lo conciben los políticos, tiene muy poco que ver con el auténtico Estado de Derecho. Los intereses particulares suelen primar sobre otras consideraciones, por mucho que el pueblo llano esté detrás.
Si hay algo de que beneficiarse, ni rías, ni entornos paisajísticos e históricos son respetados.
Como ves, se las arreglan a veces para no cumplir ni las sentencias judiciales.
Saludos

o blog de xesús lópez dijo...

Tienes razón, José Luís. Eso está pasando aquí.
Y hay nuevas noticias, para vergüenza de los políticos locales y no tan locales, que incluiré en un próximo post.

Candela dijo...

Por lo que cuentas, no solo no se respetan las sentencias judiciales sino que la policía actua bajo intereses partidistas.

No te extrañe, lo hacen en este caso como cuando prohibieron decir misa al Abad del Valle de los caidos. Los han convertido en instrumentos del poder. Y el problema en el caso que cuentas, que es importante, pero es local y en un lugar donde un solo pequeño partido actúa, es que le tocará enfrentarse con la fuerza de un sistema en el que solo los grandes partidos tienen voz y voto.

Así funcionamos, por desgracia.

o blog de xesús lópez dijo...

Hola, Candela!
Mañana pienso colgar en el blog un trabajo sobre la traición permanente de la Dirección General de Costas, que acaba de ser condenada (puede recurrir en casación durante diez días) a incoar el expediente de cancelación de una concesión que nunca existió, de la que se ha estado beneficiando una hormigonera, Holcim.
Mañana, ya digo, introduzco el artículo. Saludos.

Javi dijo...

Un aplauso para ti xesús que tienes mucha razón en lo que dices.
Hay que hacer algo ya.

o blog de xesús lópez dijo...

Pero xa ves qu´os partidos non van por esa senda, afogados pola corrupción e mai-los intereses particulares.
Hai que loitar, claro que sí.