miércoles, 18 de mayo de 2011

Democracia aberta, xa!

O mitin de Tomás Gómez, aproveitando as circunstancias, querendo desvia-lo curso do Manzanares.

Os políticos case sempre minten. Despois das promesas veñen os incumprimentos, a corrupción, o esquecemento da defensa do Estado de dereito, no que non creen. E confían en que xa non lembrémo-la súa mala gobernanza..

A convocatoria pró 15.05 de "Democracia real, ya", parece apunta máis a falacia que a outra cousa. Todo o país quere democracia real, pero que os primeiros convocantes se teñan concentrado na praza do Sol de Madrid e non ante a Moncloa pra lle pedir contas a ZP por se-lo causante principal de que no país haxa xa cinco millós de parados, cheira mal. Algús apuntan á man de Rubalcaba como mecedora desta "criatura", o acontecemento duro que agardaba ZP pra salva-la súa situación. E van contra Esperanza Aguirre, na praza do Sol. Por prometere cousas, Montoro dibuxou así o discurso de Tomás Gómez, que "os seus conselleiros e familias van viviren en favelas e vestiren con pano de saco, ademais de comeren mondas de pataca con todos vós". "A música e a coreografía do mitin eran boas. ¡Mágoa que as medias verdades fosen tan frouxas!. Esa pode se-la impresión de calquer español á saída dun mitin electoral, porque todos minten. Os políticos parecen se-lo gran problema do país.
Pontevedra, 18.05.2011

Entrada n. 1430 do blog

Democracia aberta, xa!, por Xesús López Fernández

Hoxe estiven vendo parte da retransmisión que, en directo e dend´a Porta do Sol, de Madrid, ante a sede de Esperanza Aguirre, foron retransmitindo. Intereconomía e Telemadrid foron abucheadas por algús dos antisistema e okupas concentrados. E tal parece que estamos ante un invento do químico prodixioso. Tamén resultou evidente o protagonismo que se procurou na concentración IU (Izquierda Hundida), que clamou contra o bipartidismo. Pancartas contra o PP, pero non contra o PSOE, qué raro. I eu prefiro falare de "democracia aberta" antes que de "democracia real".

Según un dos teruliáns, a propaganda foi impresa polos comunistas. Bandeiras comunistas sí había na concentración, e republicanas tamén. Enrique de Diego quixo estar presente na protesta, como partido Regeneración. I el non pide a abstención, como moitos dos manifestantes, que procuran un vacío de voto pra Esperanza Aguirre.

Non parece oportuna a protesta nas vísperas das elecciós, que de entrada din os portavoces que pensan vai durare ata o 22.05. Despois xa se verá. Enrique de Diego dixo que se non se respeta a xornada de reflexión, igual o seu partido se manifesta ante Ferraz.

A estas horas sábese que a concentración é ilegal, como tal definida pola Xunta Electoral. Pero a policía nacional non actuou na súa disolución por mandato do ministerio de químico prodixioso.

Enlaces:

4 comentarios:

José Luis Valladares Fernández dijo...

Esta gente, amigo Xesús, piden democracia real. Y lo hacen ante la sede de La Comunidad donde la que manda es Esperanza Aguirre, y no en la Moncloa.
Pero si has leido el Manifiesto que han publicado, verás que se refieren a una democracia a la cubana, pues piden mayor intervención del Estado en la sociedad. Dicen además que trabajan duro. ¡Lo que hay que oir...!
Estan manejados por la izquierda, por esa izquierda que dice, como Barranco, que no hay cosa más tonta que un trabajador de derechas.
Saludos cordiales

o blog de xesús lópez dijo...

Hola, José Luís:
Creo que el fenómeno está ya en otras poblaciones.
Pero me huele que lo que intentan poner en marcha es, además, el acontecimiento brutal aguardado por ZP para poder seguir.
¡Que acudan a la Moncloa, reforzados con los de la ceja, para gritar la consigna de Enrique de Diego: "¡Zapatero, estás cercado!", a ver si ahora el hombre se larga nuevamente en helicóptero o a refugiarse a Libia con su amigo Gadafi!
Es tan caradura que hasta se atrevería.
Saludos cordiales.

Candela dijo...

He tomado nota de tu comentario y me he dado una vuelta por los blog, destaco lo que comenta Natalia, ese manifiesto ya está colgado en la web del PSOE, más claro agua.

Ya están por todas partes, no solo en Madrid y nos quieren hacer creer que esto se monta en dos días en internet por cuatro chavales.

En cuanto a Tomás Gómez, para ser consecuente, ya tarda en irse a Rio de Janeiro a alquilar la favela y a comer mondas ¿A qué espera?

o blog de xesús lópez dijo...

Hola, Candela:
Han querido bloquear la presencia de Intereconomía y Telemadrid, de otros medios, no.
Y esta tarde he visto como informaba desde la plaza una periodista de Intereconomía. En el micro no llevaba el logo de la casa.
Creo que, efectivamente, aunque en la calle haya gente que protesta como lo haríamos la mayoría de los españoles, la marca de la casa sí que se ve, pero pueden encontrarse con una reacción mayor y no salvífica. Y Tomasito irse, finalmente a la favela a tomar mondas de patata. Eso sí, que se las den bien cociditas, lo que no las va a convertir en cocidito madrileño.
Un saludo bloguero.