domingo, 14 de agosto de 2011

XMX, Testigos de esperanza

Un dos iconos da XMX, de Madrid, en marcha.
O mar de esperanza irase conformando ó longo da semana que comeza.

Pontevedra, 14.08.2011

Entrada n. 1460do blog

Artículo semanal

XMX, Testigos de esperanza,
por Xesús López Fernández

Realmente, a XMX leva tempo en marcha. Dende hai meses viñéronse formando ríos de fe e colaboración por diversos lugares de España e do ancho mundo, cun obxetivo común: o mar de esperanza ecuménica pensado prá Xornada Mundial da Xuventude de Madrid. Onte, domingo, comezaron os actos específicamente militares na Igrexa Catedral das Forzas Armadas, ás 12,30, cunha misa rociera, unha afirmación de fe vital, oficiada polo arzobispo castrense, don Juan del Río Martín, coa participación da “Hermandad Castrense de Nuestra Señora del Rocío”. Acoden ás xornadas incluso militares extranxeiros. En Burgos, 400 xóvenes normandos están xa na Abadía de Santo Domingo de Silos, lugar de acollida de peregrinos, agardándose a arribada doutros 250, dos Países Baixos, este luns. En moitas cidades nótase a presencia de miles de xóvenes, con celebración de diversos actos.

¿A quén pode molesta-la presencia da mocedade que participa nesta marea ecuménica de esperanza por un mundo mellor? Case o 22% vanse alonxare en polideportivos e dormir sobre o chan, en sacos; un 13% en distintas parroquias e outro 12% en casas de familias de acollida. Que dende os sindicatos UGT e CCOO pretendan unha folga de metro pra poñeren atrancos á visita papal; que o grupo de “indignados” apoie a decisión sindical, según o seu comunicado público, sitúaos a uns e ós outros no puro sectarismo. Son os novos Goliaths. E non se pode reconstruire a sociedade, en bancarrota, con esas actitudes, porque a situación que actualmente vivimos é consecuencia da institucionalización da corrupción, principalmente polos grupos antisistema, tanto os entobados na propia gobernación, como as forzas esóxenas ás que lles están a marcaren a folla de ruta, os Goliaths de arestora.

A celebración do encontro ecuménico é resultado dun gran e longo traballo de voluntarios. Un increíble labor de organización e previsión, posible dende a cultura do esforzo, e así, citados telegráficamente, diremos: a cruz das xornadas, que recorreu 20000 kilómetros por toda España, está de novo en Madrid; máis de cincuenta medios colaboran coa XMX; hai 24 pontes no recorrido que vai face-lo papa; sumádevos á gymkana da XMX; o 21.08, concerto de música clásica, Mozart, Bach, co Fondo de Solidaridade; celebrade o día da XMX na vosa parroquia; misa no parque de Aluche, participada por centos de familias e voluntarios o pasado 13 de xuño; punto de información na Feira do Libro; 60 voluntarios de unomasuno.org recolleron 25 toneladas de comida pró Banco de Alimentos; o 1 de xuño foran xa presentados a Orquesta Sinfónica e Coro da XMX… Sí citarémo-la edición dun catecismo “YouCat” (Youth Cathecism), que tódo-los peregrinos van atopar na sua mochila. Un libro dinámico, con constantes cuestiós e respostas. No prólogo é definido como fascinante porque fala do noso propio destino.

É posible que moitos dos xóvenes que van estare en Madrid vaian á procura da mesma fe que un grupo da tribu H´Mong, perto de Dien Bien Fu, no norte do Vietnam, que chegaran dende Lai-Chau a certa igrexa (según conta Nguyen van Thuan en Testigos de Esperanza) despois de seis días de camiñar. Querían ser bautizados axiña polo párroco ó que lle formularon a petición. Só dispoñían de dous días porque trouxeran arroz nada máis que pra 14 xornadas. O sacerdote replicou, porque, ¿qué formación tiñan? A recibida por medio dunha emisora de radio filipina, “Fonte de Vida”, protestante. ¿Protestante e querían facérense católicos? O sacerdote, conmovido, veu no acontecemento un novo Pentecostés. Total, que aquelas xentes foron bautizadas, confirmadas, asistiron por primeira vez a unha eucaristía e comulgaron. Regresaron á súa aldea, onde os domingos, ás 9,30, daban descanso ós búfalos e seguían a misa retransmitida por radio Veritas, filipina. Anos despois, no lugar había 5000 católicos. E vexo na XMX como unha gran converxencia de novos testigos nun mar de esperanza.

8 comentarios:

José Luis Valladares Fernández dijo...

Es maravilloso ver a tanta juventud sana, que a pesar de hablar idiomas diferentes y cada uno con su cultura, se reúnan para manifestar un anhelo común de fe y de convivencia.
lo que no comprendo es que haya jóvenes en España,que se empeñen en complicar esa convivencia y esa explosión de fe.

Un abrazo

Candela dijo...

Creo que esperanza es lo que trae la visita del Papa en estas jornadas, la misma esperanza que desean quitarnos nuestros fanáticos gobernantes, la misma esperanza de la que carecen los "indignados".

Es por eso Xesús, un pueblo con esperanza es dificil de manejar, ese mal es el que muchos ven en los católicos. Frente al materialismo brutal, la fe y la fuerte voluntad de defender un mundo mejor.

o blog de xesús lópez dijo...

Hola, José Luís:
Estamos asistiendo, sin duda, a un nuevo Pentecostés. Los que se oponen a esa convivencia hace tiempo que carecen de conciencia y buscan la vida por la vía de la "subvención", o agrupados, quizá, en el ejército de Satán.
Un fuerte abrazo. Xesús.

o blog de xesús lópez dijo...

Hola, Candela:
La esperanza, ese debe ser el motor de todo proyecto regeneracionista, y de vida eterna.
Los del 15M están llamados a ejercer de parias, que no por otro lado va su mensaje. Indignados lo estamos casi todos y creo que los jóvenes que están llegando, cada uno de ellos como una pieza del gran puzzle que se va a armar con la llegada del Papa, están también indignados por el envilecimiento que desde el poder satanizado se ha estado procurando para toda la sociedad.
Que la JMJ sirva de gran sementera, mundial y local; que se note aquí en España su mensaje de salvación.
Saludo cordiales, Xesús.

Natalia Pastor dijo...

Como dice Jose Luis, da una alegría tremenda ver que no todo está perdido: que hay una juventud sana y con valores, con principios morales sólidos que comparten una misma fe y una esperanza inmensa en Dios.

o blog de xesús lópez dijo...

Hola, Natalia:
Conozco a un hombre que hoy está desplegando, como buen franciscano que es, una labor inmensa, como guía de peregrinos a Roma y Val de Rietti, Asís, La Verna; a Tierra Santa, que ha debido visitar unas quince veces.
Es autor de bastantes libros de espiritualidad.
Ha puesto en marcha, también, un albergue para los sin techo.
Pues este hombre, con la carrera de Derecho terminada, con motivo de la asistencia a una JMJ, eligió otro destino, con un ideal claro. el ejemplo de San Francisco de Asis.
No tengas dudas de que con motivo de estas jornadas no pocos de los jóvenes que acuden con alegría, centrarán su vida mas en la fe.
Saludos cordiales. Xesús.

Old Nick dijo...

Buenas Noches Don Xesus.
Buen Blog el Vuestro y con Entradas Puestas en Razon.
No se que Pasara por Aqui, con el Chupacabra y su Designador por Medio,
Pero sera un Contraste Ver Jovenes NORMALES Versus "INDIGNADOS INDIGNOS Y A SUELDO DEL PODER", Que ya Veremos que Hace con Ellos...
Del Antiguo Papa Recuerdo una BUENA Frase dedicada a los Jovenes : "NO TEMAIS".
Creo que no Estaria de Mas que este Nuevo Papa, Dijese algo asi como : "¡LEVANTAOS Y LUCHAD POR VUESTRA FE Y POR VUESTRAS VIDAS!"
Porque si no he Leido Mal, Cada Año, en el Mundo ASESINAN A UNOS 105.000 CRISTIANOS SOLO POR SERLO.
Y yo me Pregunto...
¿Hasta Cuando SE PERMITIRA TAL VERGUENZA Y AUN SE OCULTARA POR MEDIOS Y GOBIERNOS COMPLICES DE LOS ASESINOS?
¡En Fin!
Siento ser un POco Pesimista, pero si la JUVENTUD NO SE MUEVE Y ENFRENTA LA INJUSTICIA Y EL MAL,No Seran mas que Posibles VICTIMAS MASACRABLES POR ISLAMISTAS "EXTREMOS" y COMUNISTAS ASESINOS...
Llamemos de Una Vez a las Cosas y Personas y sus Obras por sus Nombres o NO QUEDARA DE NUESTRO MUNDO Y CIVILIZACION, Mas que Cenizas.
Un Saludo.
un Brindis con Oruxo Branco
y
¡¡RIAU RIAU!!

PD-Disculpas si Mi Estilo no es "MANSO", yo soy de los Partidarios de la Tralla con los Cambistas del Templo y He Puesto a la Venta mi Manto para Comprarme un Buen Mandoble Toledano, Ante los Futuros Tiempos de Afliccion.

o blog de xesús lópez dijo...

Hola, Old Nick:
Sintonizo con tu comentario.
Parece que aquí, en el delirio legislativo de zETAp, cualquier día nos toca lo peor.
Ya lo intentaron en los años treinta y están de vuelta.
No se les adivinan otras intenciones.
A este imbécil se le puede ocurrir la misma pregunta que a Stalin: "¿Y cuántas divisiones tiene el Papa?"
Pues ahí está, en Madrid, parte de su joven infantería dando ejemplo de amor y esperanza.
Un saludo y bienvenid. Yo también me vinculo a tu blog.