sábado, 19 de enero de 2013

Algo cheira a omertá

Eladio Torres Castro, presidente da Asociación da Defensa da Praza d´Os Praceres
 O inferno de Ence, en Lourizán. Existen claras sospeitas sobre a actuación dos políticos en relación coeste tema. Hai un presunto fondo mafioso, unha trama inmoral contra-natura longamente consentidas.  
 Contra o que poida parecer, son os veciños os verdadeiros defensores do Estado de dereito. Houbo moitas esceas como ésta, nas que a Policía estaba a actuare, realmente, como exército particular ó servicio, presuntamente, do clúster de Ceferino Nogueira. Rajoy conoce ben, suponse, todo o que aquí se veu matinando.    
 Cando se inaugurou o ffcc. a Marín, na máquina do tren inaguural, como xinetes do Apokalypsis, viaxaban Fraga, Cuíña, Fernández Lores e Tonecho, o alcalde de Marín. O 15.03.2007, cando eu estaba en Roma, Eladio Torres avisabame por teléfono de que xa había, á fin, sentencia firme: o ferrocarril, ilegal. Pero dende a irracionalidade portuaria siguen coa esperanza de forza-la Xusticia, de conculcare o Estado de dereito. 

O Faro de Vigo d´hoxe, 19.01.2013, recolle a nova de que os Veciños d´Os Praceres piden a execución das sentencias firmes en relación co paso ilegal do ferrocarril pola praza d´Os Praceres e tamén o levantamento dos recheos portuarios que se aprecian na foto.

Pontevedra, 19.01.2013

Entrada n. 1601 do blog

ALGO CHEIRA A OMERTÁ,
por Xesús López Fernández

Este é un asunto de verdadeiro escándalo. Se Rajoy vai entrar agora a facer limpeza, aquí ten un tema bonito no que poden estar enzudrados non poucos dos seus amigos e xentes doutros partidos. Aquí nadie se preocupou por defende-la aplicación da Lei de Costas e hai tempo que, según parece, son os clústers portuarios os que dictan as normas de conducta; de que existe, en definitiva, un trasfondo mafioso, unha política de omertá á que nengún dos partidos presentes en Pontevedra resulta alleo. .

Sen máis comentarios, complemento as fotos mostradas e comentarios ó pé das mesmas co enlace da noticia do Faro de Vigo, 19.1.2013: Placeres exige ante los tribunales la demolición de los rellenos y los pasos a nivel ilegales. 

Outro enlace, deste mesmo blog: Milonga litoral

6 comentarios:

Candela dijo...

Para ser Galicia el buque insignia de Rajoyismo, se están cubriendo de gloria. Claro que, nada de esto se divulga a nivel nacional..

o blog de xesús lópez dijo...

Hola, Candela:
Creo que si esto funcionase con una Justicia independiente, algunos amigos de Rajoy tendrían que dar cuentas de muchos disparates. Pero los demás también. Además de haber inventado la vía del indulto para que la mierda permanezca. Somos un país casi liquidado.
Un cordial saludo.

P.S. Estuve mal y... aún no estoy bien.

José Luis Valladares Fernández dijo...

Amigo Xesús:

No se saca nada en limpio, aunque intervenga la justicia. O amañan las sentencias, por que los jueces dependen siempre de los políticos, y si es condenatoria, prácticamente no se cumple nunca si va en contra de lo que determinaron los políticos.
Es lamentable esto, pero desgraciadamente es así.

o blog de xesús lópez dijo...

Ya, José Luís:
Todo está en fase de descomposición. Pero si insisto en el ejemplo de lo que aquí acontece es porque la corrupción está aquí meridianamente demostrada, como también el hecho de que los partidos no gobiernan, que son los grupos de presión, (o la masonería), los que le marcan la hoja de ruta: "hay que mantener la destrucción de la ría", etc..
Aquí no se hará justicia mientras algunos no vayan a la cárcel y, a nivel de Estado, si no dotamos al poder judicial de verdadera independencia, tampoco se va a resolver nada. La cárcel es el exilio que muchos españoles piden para los políticos que resulten pringados en temas de corrupción.
Un cordial saludo,

Natalia Pastor dijo...

Al final habrá algún apaño o acuerdo extrajudicial que impidan que se depuren responsabilidades.
Otro parche más.
Y van....

o blog de xesús lópez dijo...

Sí, Natalia,aquí todo pinta mal. Pero el poder no puede ganarle a la Naturaleza. Es la vaga esperanza que aún queda.
Somos no pocos los que podemos denunciar que aquí se está gobernando desde el fraude, desde la traición compartida, desde la omertá.
Un saludo