jueves, 15 de diciembre de 2011

Ence, Costas e o PP

Complexo clorocelulósico na ría de Pontevedra, causa da contaminación grave que padece este ecosistema.

Pontevedra, 15.12.2011
Entrada n. 1480


ENCE, COSTAS E O PP,

por Xesús López Fernández

Entrada breve en relación coa regueifa que últimamente se traen ENCE e os partidos políticos que, doudos de soberbia, parvaxolos, teñen un discurso pra cada momento. Na entrada anterior xa se di o que parece de rigor, que van como xinetes do Apokalypsis por máis que tenten seguir vendendo a burra, tomando ó público por imbécil.

Pero hai que reconocer que alguén aclara hoxe algo que ós demáis se lles escapa: o Faro de Vigo, que lembra a decisión da Audiencia Nacional de incoa-lo procedemento de cancelación de concesión de diversas actividades, consecuentemente á denuncia de Salvemos Pontevedra. (Ver Faro de Vigo, 15.12.2011:As concesiós de Costas e a súa data de caducidade. ). Salvemos Pontevedra pode ser clave na liberación desta ría.

Outra noticia d´hoxe, tamén no Faro de Vigo, ten relación coas declaraciós de Telmo Martín, candidato do PP á alcaldía de Pontevedra, actualmente concellal que, despois das elecciós do 20N foi electo diputado por esta provincia.

Pois ben, Telmo Martín ten falado con ENCE non menos de nove veces, con vistas ó seu traslado a Marcón, asunto no que o home non levaba razón. Pero desta volta ousa decir que a Ence non lle interesa máis que vendere enerxía (ten dúas prantas de coxeneración en Lourizán, outra razón prá perda da concesión, xa que as mesmas carecen, presuntamente, de permiso e tamén de licencia municipal).

Pero sobre todo apunta ben Telmo Martín cando dí que ENCE afirma o que afirma porque sabe que aquí temos un alcalde pancarteiro, que se limita a levanta-la pancarta anti-Ence unha vez ó ano, cando desfila sobre Lourizán ó acobilla da súa baraza, do seu brazo ecoloxista, a APDR.

Ver noticia do Faro: O PP critica a ENCE por xogare co corazón dos pontevedreses pra continuar na ría. Que esto signifique un cambio de actitude no PP é algo que deben demostrare.

4 comentarios:

candela dijo...

Bueno, pues según cuentas la posible resolución de este tema será judicial, o no será.

Creo que lo has comentado alguna vez pero no recuerdo bien ¿Es que no hay lugar alternativo?

o blog de xesús lópez dijo...

Sí que lo he comentado, Candela.
Y o se resuelve judicialmente o no se resuelve. Los partidos están condicionados por los clústers y a estos lobbies no les importa el medio ambiente. Creen que todo les pertenece, lo ven como su solar.
Y no hay sitio alternativo para una celulosa que no contemple la fabricación de pasta sin vertido. A eso se llama depuración y recirculación, pero estos se han cargado la ría, al tiempo que han condicionado el desarrollo de Galicia con la excesiva plantación de eucaliptus.
Fraga tuvo mucha culpa en la no-solución de éste como otros problemas.
Es más, a cambio del monte Gaiás donado por José Luís Méndez, de CaixaGalicia y metido también en la trama celulósica, quixo poner a disposición de Georgia Pacific el terreno de Lourizán.
El tema éste vuelve a estar caliente.
Saludos.

Natalia Pastor dijo...

Se resolverá vía judicial está claro.
La cuestión será si la sentencia será estrictamente ajustada a Derecho, o tendrá algún ingrediente "político", que en estos casos, es la norma habitual.

Saludos.

o blog de xesús lópez dijo...

Siempre habrá ingredientes políticos y no veo una solución real para este asunto.
El escándalo de la construcción del ferrocarril a Marín, por ejemplo, de forma totalmente irracional, fue impulsado desde la presidencia de la Autoridad Portuaria, siendo presidente un amigo de Rajoy, Tomás Iribarren, por presión supuesta del grupo empresarial de Ceferino Nogueira, el mismo que ahora pretende dar lecciones de economía, deshonestamente, porque se olvida de la importancia del capital verde, del valor que la ría tenía como gran cetárea y en la que no menos de cinco mil familiar basaban su subsistencia.
Un cordial saludo