viernes, 30 de marzo de 2012

O 29M, en clave humorística

Pontevedra, 30.03.2012
Entrada n. 1508 do blog

O 29M, en clave humorística,
por Xesús López Fernández

No canto de inserir algún comentario sobre a xornada vivida, caracterizada pola violencia dos piquetes "informativos", sendo unha constante a súa agresión ós representantes de medios informativos e ás xentes que reivindicaban o seu dereito a traballaren. A destrucción de mobiliario urbán, mesmo instalaciós mercantiles foi outra das constantes. Parece quedou claro que máis que de folga tratouse doutra cousa, unha especie de ensaio xeral con abondante flamear de bandeiras republicás e soviéticas. O socialismo non é democrático e non dubida en botar man da violencia.

O lume constitueu unha seria ameaza, especialmente na Cataluña de Artur e Pujol, de Rovira, Montilla ou Puigcercós. Que se vaian preparando, que na próxima pode ser aínda peor. Poden ser víctimas da criatura, do monstruo que estiveron a engordaren.

Mentres, hoxe se aprobaron no Congrreso os presupostos presentados polo Goberno, parece que ben acollidos en Europa.

 Caín, en La Razón, mostra unha instantánea do día despois. 
 Esteban, en La Razón, ¿Piquete informativo?
 Esteban, en La Razón: ¡Adiantamos a Grecia, queimamos neumáticos de última xeneración!, afirma o home da caricatura barbada.
Montoro. Rubalcaba non aprende a decir "hemos gana´ooo".

 Caín, tamén en La Razón: ¡¡Súmate ó noso pasado de loita!! 


Montoro, en La Razón. ¿Pero non abrían as marisquerías?, pergunto.



6 comentarios:

Candela dijo...

¿De dónde habrán salido? En pleno siglo XXI somos el único país de Europa con esa izquierda rancia y novecentista que utiliza tácticas de los años 30. Es tremendo.

Pues deberán irse resignando, porque Europa manda. Creo que se les retirará poder gradualmente, pero no sin la presión, necesaria, de la sociedad civil.

Un cordial saludo Xesús.

o blog de xesús lópez dijo...

Hola, Candela:
Espeero que con la retirada de las subvenciones, si Rajoy se atreve a dar ese paso, se derritan como un helado. Los sofocos previos ya deben sentirlos.
Creo que Esteban se supera con el chiste en el que alude a nuestros sindicalistas como adelantados que han superado a Grecia al utilizar, para el fuego real, neumáticos de última generación.
Un cordial saludo

Tío Chinto de Couzadoiro dijo...

No viene nada mal, amigo Xesús, de cara al fin de semana, un poco de humor que nos haga más llevadera la triste situación que padecemos. Esto va muy mal.
Un cordial saludo.

o blog de xesús lópez dijo...

Hola, Chinto:
Me temo que todo sigue mal, pero parece que en Cataluña están peor que en ninguna otra parte por el necio nazi-onalismo.
Un cordial saludo

Lobo Solitario dijo...

¡¡Pais!!

o blog de xesús lópez dijo...

Y que lo digas, Lobo.
Un saludo