viernes, 17 de septiembre de 2010

A MOVILIDADE PONTEVEDRESA

O ciclista acaba de cambiar de direución e diríxese cara Laranxo d´Arriba, pero non...,

porque baixa pola escadeira que se ve na nova secuencia, perdida a oportunidade de capta-la baixada feita polo ciclista. Ésas deben se-las pedaladas que lle gustan a Bará, outra forma de movilidade-accesibilidade-agresión nesta cidade derrotada.
Qué ledo está Bará, o concellal non eleuto, que ousa afirmar, na nova do Faro de Vigo á que corresponde a foto, que en Pontevedra temos nada menos que 19 líneas de transporte público. Á fin, nesa forma de esquizofrenia dende a que imprantan o seu Diktatt, acaban creendo as súas trolas.
-
Pontevedra, 17.09.2010
-
Entrada n. 1295 do blog
-
A MOVILIDADE PONTEVEDRESA,
por Xesús López Fernández
-
Anquilosaron a cidade na que, perdida a circulación radial, produceuse un éxodo de moitas familias a unha segunda vivenda mellor situada, moitas veces xa fóra do Gulag pontevedrés. Estos resólveno todo a base de forzare á xente a camiñar ou ir en bicicleta de mala forma nunha cidade na que non existe un sóo carril-bici máis alá do que vai, pola banda do río, cara á praia fluvial. E non dou repescado un pequeno video do babytren, o transporte coleutivo que imprantaron estos palurdos. Porque a realidade é que aquí foron impotentes á hora de manter ou deseñar un verdadeiro transporte público. ¡E agora veñen coas pedaladas, co peligro das pedaladas!
-
Enlace:
-
-
Nota.- Neste post incluín algunhas formas populares da fala, que sei non gustan ós inventores do galegués, pero que usaba Novoneyra, o poeta condenado este ano ó esquecemento polos estalinistas, ata o punto de non monta-lo escaparate do Día das Letras Galegas na Ferrería, como viñan facendo tódo-los anos, pra que alguén creera no falso galeguismo do goberno local.

No hay comentarios: