sábado, 4 de enero de 2014

Paralíticos cerebrales, en Pontevedra

Unha cadela, Arpía, traballa nos centros de Campolongo e Lourizán, nos que se atende a 65 paralíticos cerebrales. Trátase dunha cadela d´auga portuguesa que estimula, anima, ós rapaces e adultos dese colectivo desgraciado presuntamente resultante da agresión ó medio ambiente por medio do mercurio  que Elnosa, a fábrica de cloro, verte á ría. (Foto de La Voz de Galicia)

Pontevedra, 4.01.2014
Entrada n. 1728 do blog

Paralíticos cerebrales, en Pontevedra,
por Xesús López Fernández

O mercurio chegado ó noso organismo pola vía alimentaria acaba ocasionando parálisis cerebral. Resulta sospeitoso, evidentemente, que en Pontevedra exista un colectivo importante de enfermos que padecen ese mal. A cousa está clara dende hai tempo, porque cando comezaron a se daren síntomas alarmantes fíxose un estudio da contaminación das nosas augas: dioxinas, organohaloxenados diversos, mercurio, etc. 

O tal estudio, chamado ESCORP (estudio da contaminación da Ría de Pontevedra), poría en evidencia que por cada tonelada de cloro fabricada, Elnosa estaba a vertere uns 13 gramos pasados de mercurio, cifra que, na segunda fase do dito estudio, veriase incrementada, pasando xa dos 17g. por tn. de cloro fabricada. A partir de certo momento xa non se fan, presuntamente, estudios, ou son solapados, ocultados, informes diversos.

A inxesta de ameixas ou mexilós da ría podería traer como consecuencia que unha nai embarazada lle dese vida a un neno paralítico cerebral. Hoxe, nos referidos centros do colectivo Amencer, cóntanse 65 paralíticos cerebrales. Os políticos saben, presuntamente, o que está a pasare, pero non entran nese tema porque tamén eles son paralíticos de acción e procuran manteren no conxelador sentencias existentes que terían de marcar un novo futuro. 

É máis, incluso queren darlle corda por máis tempo á fábrica de pasta Kraft e á de cloro que se asentan en Lourizán, que xa deberían estar demolidas. Os tres partidos están a participaren da política de portas xiratorias, da corrupción. Pra maior detalle de que non queren actuar, algunhas fábricas de conservas están a venderen como mexilón da ría o que están a importaren de Chile. Aquí está a resoare o aviso dado ós franceses en relación cos mexilós que importaban, que en nengún caso poderían sere da ría de Pontevedra ou dos sectores de Meloxo e O Grove, na ría d´Arousa, algo que debería acreditarse por medio de "certificado do Instituto Español de Oceanografía", como entidade seria.

Xa teremos ocasión de volver sobre este asunto, xa tratado no blog por activa e pasiva. 

Enlace: La Voz de Galicia, 4.01.2014: Unha terapia canina en Amencer.  

6 comentarios:

Tellagorri dijo...

Es de JUZGADO DE GUARDIA que haya niños con paralisis cerebral por culpa del mercurio de la ría pontevedresa.

Esta denuncia que valientemente planteas debiera de ser publicitada a nivel internacional para sonrojo ( aunque dudo que les quede a los políticos una pizca de verguenza) a efectos de poner en el centro de atención mundial tanta canallada.

Me molestan las injusticias sociales pero que causen el más mínimo daño a NIÑOS me hace sufrir profundamente.

o blog de xesús lópez dijo...

Hola, Javier:

Yo creo que saben perfectamente todo lo que pasa. Como podrían saberlo en relación con otras enfermedades, algo que de alguna forma está recogido en el sumario del procedimiento que se sigúió contra Ence y Elnosa.
Yo he conocido incluso a un prejubilado de Elnosa que me contó algo sabido en Pontevedra: que los casos de accidentados en la clorera eran atendidos en un sanatorio particular, en los que se diluían. A él lo habían llevado en ambulancia varias veces, sangrando por la boca. Tenía un pulmón destrozado y, consecuentemente, lo "pejubilaron".
Y fue un amigo mío, de Salcedo, que un día, al salir a su huerto, se encontró con que, durante la noche, se le habían quemado las hojas de los manzanos. Un laboratorio le confirmaría sus presagios: un escape de cloro. El amigo, Arturo Estévez Rodríguez, presentó una denuncia en el juzgado de guardia. A partir de esa denuncia simple arrancó el proceso abierto contra Ence-Elnosa, algo largo de contar, pero sobre loque he de volver.
Un cordial saludo.

trillian dijo...

Yó creo que este tema van tener llevarlo a Europa porqué aquí está visto qué no hay nada qué hacer.
Desalmados he insensibles es lo qué són solo priman los intereses por encima de las personas, no importando el daño qué están haciendo.
Tristemente triste.

Biquiños.

o blog de xesús lópez dijo...

Hola,Trillian:
Europa puede no estar a la altura, porque hay mucho interés bastardo y somos una simple colonia.
Aquí han estado, va a hacer un año,ocho eurodiputados para investigar la contaminación de las rías. Entre ellos venía un pontevedrés, pero curiosamente no han visitado esta ría. Se asustarían. Pero el diputado pontevedrés sabe lo que aquí pasa.
Un saludo. Bicos.

trillian dijo...

Pues mira Xesús poner un video bíen ilustrado en YouTuve en su idioma, y seguro se enteran.

Biquiños.

o blog de xesús lópez dijo...

Tienes razón, Trillian. Es una buena idea. Alguien debería haberlo pensado ya, pero a mi se me escapa el tema. Lo
comentaré con alguien.
Otra de las vías podría ser una campaña vía Avaaz.org o bien HazteOir.
Biquiños 2014