viernes, 21 de febrero de 2014

Salvemos Pontevedra i Elnosa

A Audiencia Nacional ven de dictare unha nova sentencia, contra o Goberno e máis Elnosa, a clorera que pervive nas marismas de Lourizán a pesar de ter sido contestada e de existir constancia da súa forza contaminante e dos problemas xerados en contra do medio ambiente e da saúde humáas.

Pontevedra, 21.02.2014
Entrada n. 1741 do blog


Salvemos Pontevedra i Elnosa,
por Xesús López Fernández

A noticia apuntada a pé de foto aínda non está dixerida polos diversos medios. Sí apareceu hoxe no Faro de Vigo, en La Voz de Galicia e máis no Diario de Pontevedra. Pero non aínda en El País, en El Mundo, onde se agarda traten a información que coido tamén se lle "escapou" ós diversos medios de radio e televisión, Radio Pontevedra incluída, o que non resulta de extrañar nun país onde son a Guarda Civil e a Policía Nacional as presuntas defensores da Democracia, pró que nalgús casos teñen que entraren en non poucos despachos oficiales pra se levare arquivos, computadoras, información de correos, expedientes de obras. Unha vergonza.

Salvemos Pontevedra naceu hai uns once anos e dend´aquela leva incoado unha serie de procedementos centrados fundamentalmente na defensa de Lei de Costas, na súa aplicación. E denunciando ante a Xusticia as omisiós e ninguneo sistemáticos da Administración, das distintas Administraciós, que deberían entraren de oficio nos casos que Salvemos Pontevedra leva promovidos.

Desta volta son xa cinco ou seis as sentencias promovidas por este colectivo no exercicio da acción popular recomendada pola Constitución e tamén pola Lei de Costas.

Enlaces:
Faro de Vigo, 21.02.2014. A Audiencia Nacional insta o cese de Elnosa. 
La Voz de Galicia, 21.02.2014.  Audiencia Nacional insta el fin de la concesión de Elnosa.

5 comentarios:

Iñigo Iñiguez dijo...

Menos mal, Don Xesús, que al fin hay una sentencia seria que esperemos que la Administración la ejecute.

Esa asociación de "Salvemos Pontevedra" es muy meritoria por llevar estos temas a juzgados.

Me alegro y mucho por tí.

Un cordial saludo

trillian dijo...

En principio deberían irse en 2014, ahora dicen qué les dan de plazo para qué marchen hipotiticamente en 2017, de hecho les han renovado, los permisos ambientales.
Estos plazos traen un peligro, qué podría ser de que Elnosa podría acogerse a la nueva Ley de Costas para ampliar la concesión 75 años más, ó sea de por vida.... me da... es lo qué están buscando.

Qué busquen firmas qué estamos tod@s dispuestos a firmar.

Biquiños Xesus.

o blog de xesús lópez dijo...

Hola, Iñigo:

Esta sentencia es como otras dictadas por iniciativa nuestra, de Salvemos Pontevedra.

Dos de las sentencias son firmes: Construcciones Malvar y Holcim, pero no se han dado los pasos necesarios para recuperar los terrenos a su condición natural.

Siguen después dos licencias como ésta de ahora, recurridas en casación. Condenada la Administración y Grupo Empresarial Ence, S.A.; condenada la edar de Os Praceres, ilegal, construída con dinero de Europa. (Creo que en los próximas días conoceremos una sentencia firme).

Me pregunto si en ese momento podremos ir por la vía penal, art. 410.

Y a la sentencia de ahora podrán recurrir en casación, algo que ya carece de sentido. Pero es que ningún partido está en la idea de recuperar el litoral. Unos quieren el solar, otros seguir favoreciendo a los clústers, en lo que los amigos de Rajoy parece que tienen algo que ver. Presuntamente, claro.

A ver qué pasa.

Y muchas gracias,amigo.

Un cordial saludo.

o blog de xesús lópez dijo...

Hola, Trillian:

En todo este tema, tan vidrioso, las Administraciones y cierta asociación que actúa como brazo verde de Lores, desconocen las sentencias dictadas en procedimientos iniciados por nosotros en ejercicio de la acción popular.

Finjen ignorar que Grupo Empresarial Ence, S.A., carece de concesión desde hace años. O que en sus instalaciones funciona una planta (o dos) de biomasa, para lo que no existe concesión ni licencia. Lores podría haber actuado, pero no quiere, él sabrá por qué.

Biquiños.

o blog de xesús lópez dijo...

Trillian:

Otra cosa en relación con Elnosa. La posible prórroga concesional por 75 años solamente sería posible si la empresa tuviese concesión en el momento de entrar en vigor la ley de Costas reformada, que no es el caso.
Elnosa, como Grupo Empresarial Ence, S.A., carecen de concesión.
Algo, de todas formas, intentarán las empresas y los pelandruscos que las amparan.

Biquiños.