martes, 31 de agosto de 2010

ESPAÑA COMO MARCA

Zapatero viaxou a China e Xapón coa copa que España gañou no mundial, algo no que non parecía creer, según o caricaturista. E resulta que agora leva o trofeo pra ver de levantare a economía española, mentres o país parece cada vez máis afundido, máis derrotado, máis entregado ós nacionalismos e, incluso, ó Islam. O día anterior á final do mundial, Montilla montou a manifestación contra o Estatut, enchendo Barcelona de senyeras portadas por xentes chegadas de toda Cataluña, en 600 autobuses. O día do partido, cuia retransmisión en pantallas xigantes intentaron prohibir no feudo de Montilla, as rúas de Barcelona foron ocupadas por xentes que portaban, desta volta, a bandeira española. Españoles saídos do armario, ós que ZP lle gustaría silenciar. O seu medo escénico está ben reflexado no chiste. ¿E agora qué quere? Venderlle a copa ós chinos? Co Islam pódese chegar a un sistema de tarifas, de aranceles, según apuntaba Esteban, que retrataba así, en La Razón, a política abandonista de Rubalcaba.
Pontevedra, 31.08.2010
-
Entrada n. 1283 do blog
-
ESPAÑA COMO MARCA,
por Xesús López Fernández
-
Desacreditado o país, denunciada a política abandonista do Goberno en relación con Melilla e Ceuta, ese abandono redóblase ante acontecementos como o da malleira recibida por catorce activistas canarios que se pronunciaron hai uns días a favor da independencia do ex-Sahara español, abandonado cando foi da marcha verde. Que o ministerio español de Asuntos Exteriores asuma como boas as explicaciós de que non houbo malos tratos é de vergonza. Na fotografía anterior son visibles as feridas sofridas polos activistas. Parece ser que os marroquís poden mallar nas nosas mulleres, aínda que sexan policías de fronteira, como sabemos pasou cando os acontecementos de Melilla.
-
España como ideal parece abandonada polo goberno actual; como marca podería vender, pero dunha ou doutra forma, fabricantes de paro, permisivos co aborto, favorecedores do independentismo dos taifas, este goberno só pode ofrecer unha marca depreciada que están dispostos a entregare, tamén, ós seus amigos da "alianza da civilizaciós", do malparto mental de ZP.
-
Sobre estas cousas van algús dos chistes que siguen, porque os humoristas teñen unha capacidade de síntesis da que poden carecer, incluso, os periodistas.
Os presuntos amigos de ZP tecen fantasías oníricas, pensan na recuperación de Al-Ándalus, co PER como novo logro, que sen eso non lles interesa. Seguro.
A embaixada de ZP xa constatou, según Esteban en La Razón, que a marca España véndena os chinos moito máis barata, pola décima parte do valor aquí estimado.
Desprovistos de ideoloxía, os partidos do futuro, según Caín en La Razón, van sustituí-los militantes por accionistas. De seu, xa está pasando así. Moitos deses accionistas están a invertiren noutros países, en mansiós de luxo. Moito dá a política!
A Al-Qaeda subvencionada co diñeiro dos rescates de cooperantes insiste en ocupa-lo Ándalus. É máis, queren roubarlle a idea da "alianza" a ZP. (Caín en La Razón)
Caín, en La Razón. Subsahariáns en pateira, ¿rumbo Melilla, España? ¿Rumbo Andalucía? ¿Son grupos invasores?. Podémolo ver así.
A ausencia omnipresente de políticos e políticas queda tamén retratada por Caín, en La Razón. Parece especialmente pensado pra ZP, Moratinos, Aído ou "Fdez. de la Vogue".
Caín, en La Razón, no que parece un recado pra Garzón, pra unha posible rexeneración do país, imposible sen unha Xusticia independente.
-
Enlaces varios:
-

No hay comentarios: