jueves, 26 de agosto de 2010

O GOBERNO CLAUDICA

Vaian como introducción dous chistes de La Razón: No de Montoro analízase a dialéctica demagóxica do señor Rubalcaba; no que sigue.... Rubalcaba volve ser protagonista no imaxinario de Esteban. ¿Hai tarifas antre Al Qaeda e o Goberno de ZP?. Que cada quen pense....
Os cooperadores da ONG cataláa están liberados. O rescate costounos 8 millós de euros, ademáis da liberación do secuestrador talibán que aparece coeles na foto. Dous días despois, Al Qaeda matou a dous guardas civís en Afganistán. E van 92 mortos na guerra que, según o Goberno español, non é guerra. O asesino, un talibán que recibía instrucciós dos españoles.
O chapiri dos lexionarios, un dos seus símbolos identitarios, acaba de ser suprimido.
-
Pontevedra, 26.08.2010
-
Entrada n. 1281
-
O GOBERNO CLAUDICA,
por Xesús López Fernández
-
Ausente o Goberno na agresión de Melilla, acobillado nun pacifismo necio; ocupada a terra de nadie, uns 4,5 km2 da terra de nadie fronteiriza, despois de producida a visita de Rubalcaba a Rabat (non ás forzas da policía ou guarda civil) e das súas pouco convincentes declaraciós), deixemos aquí constancia do manifestado nalgús medios e blogs, que constitúen unha voz con cada volta máis peso, desarmado moralmente o noso Goberno.
-
Enlaces:

1 comentario:

Natalia Pastor dijo...

Zapatero claudica siempre y en cualquier situación: da lo mismo que sean los piratas desnutridos del "Alakrana" o el "Playa de bakio", que ante ETA o los nacionalistas.
Salió de Irak a la carrera, desertó de Kosovo, y toda su trayectoria se basa en la rendición preventiva, que la consabida progresía de salón tacha de "talante" cuando no es otra cosa que repugnante cobardía.

Aspecto aparte es de los pijiprogres de los cooperantes, niños de papá que andan haciendo el imbecil en zonas de alta peligrosidad y a lso que luego tenemos que salvar el trasero con el dinero de nuestros impuestos, pagando multimillonarios y vergonzantes rescates que sirven para armar y financiar a grupos terroristas como Al Qaeda.