jueves, 30 de junio de 2011

A irracionalidade de Fomento

A variante de Marín está chegando á avenida de Marín que os clústers e grupos políticos teledirixidos queren consolidar, coa presunta intención de ocupa-las marismas de Lourizán, pode que futuro solar dalgún grupo empresarial relacionado cos partidos presentes no Concello. Ponte china. Ata resulta bonita na noite!. Nada que ver co scalextryc que se algo non-o remedia van facer na punta de Mollabao, co apoio dos tres grupos políticos presentes no Concello e o irracional ministerio de Fomente. Pero como ese scalextryc vai ser unha horteirada sobredimensionada que tenta consolida-la ocupación da autovía de Marín, presento a fotografía que sí é dunha ponte de deseño i en espiral que non cabería no espacio ó que nos referimos, pra que o lector se faga unha idea. O que queren construir en Mollabao vai ter tres niveles e a rotonda 200 metros de diámetro. Na entrada anterior refírome ó drama uruguaio, á indefensión que teñen en materia medioambiental e que o Fiscal Enrique Viana denuncia como influencia dos chamados grupo de poder que falan cos gobernos de maior a menor e, pouco a pouco, van acabando coa natureza, como aquí en Pontevedra donde clústers ou mafia portuaria dictan a lei.

Pontevedra, 1.07.2011
Entrada n.1447 do blog

A irracionalidade de Fomento,

por Xesús López Fernández

Cando se construeu o ferrocarril a Marín por presunto mandato dos clústers, aínda houbo un ramalazo de razón por parte do ministerio de Medio Ambiente de Aznar, que denunciaba esa infraestructura como unha agresión, un perfil duro que ocupaba 55000 metros cadrados e que impediría o paso ó dominio público marítimo terrestre de Lourizán unha vez liberado o espacio ó vence-la concesión da que presuntamente disfrutaban as empresas establecidas, que algunha delas había xa tempo que, obxetivamente, tiña caducada ou nunca dispuxo de concesión, como é o caso de Holcim. O nudo de Mollabao vai representare unha agresión que nen desde a irracionalidade de Fomento ten xustificación. E tocados tamén desa irracionalidade están o PSOE, o BNG, máis interesados aínda que o PP na realización do mesmo.

O BNG quer incluire no seu PXOM a realización desta obra: É decir, están alineados contra a Axenda21Local, como vimos decindo dende este blog.

A obra está cuestionada por Salvemos Pontevedra e por varias agrupaciós ecoloxistas. A alegación está moi argumentada, porque se trata dunha burrada como as dos recheos portuarios, sentenciados polo TS, aínda pendentes de seren executadas. Dende este blog non podemos decir outra cousa que maldeci-la actuación dos partidos políticos que consinten a profanación, unha vez máis, da ría, que presuntamente están acochambados cos grupos de poder que mandan, contra a Lei de Costas. Confiemos que algún día poidan ser sancionados penalmente por ésta como por outras agresiós.

-

4 comentarios:

José Luis Valladares Fernández dijo...

Como los partidos políticos viven a la sombra de los económicamente poderosos, tragan con todo lo que les echen. Así que no te extrañes, que estropeen marismas y cuantos rincones típicos y valiosos que se pongan por delante.

Saludos cordiales

Candela dijo...

Madre mía...¿Y eso que tiene que ver con el paisaje y el entorno natural de la zona?

En fin, que parece que están empeñados en cargarse la belleza original de esos parajes. Sin contar con el desastre ecológico.

Aunque es la gente la que debe protestar, aquí pusieron unos focos que iluminaban a un monte "El León Dormido" lo llaman, pero las luces perjudicaban a varias especies de aves y, tras la presión popular, se retiraron. Claro que, los intereses económicos en juego no eran los mismos.

o blog de xesús lópez dijo...

Hola, José Luís:
Es, efectivamente, más de lo mismo, la conciencia de los políticos vendida. Están rabiosos por ver consumada su acción contra natura.
Saludos cordiales y blogueros, Xesús.

o blog de xesús lópez dijo...

Hola, Cancela:
La fotografía del puente chino puede servir como caricatura de lo que aquí quieren hacer.
Realmente, ya hace tiempo que la fábrica de celulosas, en la noche, ha cambiado de look, han decorado su entorno con diverso colorido y aunque sea un infierno, en la oscuridad aparenta ser una gran discoteca.
Sigue oliendo mal y tienen un plan, en conexión con la USC, con la Universidad de Santiago de Compostela, para acabar con el pestazo en dos años.
Eso después de asegurar a lo largo de años que habían acabado con los malos olores como consecuencia del plan CE, el día D, el 22.02.1992. "¡Nos hemos pegado donde más nos huele!", decían los cabrones.
Pero, en fin, a ver qué pasa.
Saludos afectuosos, Xesús.