domingo, 3 de marzo de 2013

TSXG ORDEA RETIRA-LOS RECHEOS

Recheos ilegales do porto de Marín, sentenciados polo TS. A execución das sentencias existentes representarían o cerre dalgunha das industrias aí asentadas, como tamén a retirada dos recheos, uns 300000 mts2 de lámina de mar. Fixádevos na illa de Tambo, que parece querían engulir cos recheos previstos, máis dos que se aprecian. Obra de descerebrados.

Pontevedra, 3.03.2013
Entrada n. 1619 do blog


TSXG ORDEA RETIRA-LOS RECHEOS,
por Xesús López Fernández

Os recheos que se ven na fotografía do Faro de Vigo son o resultado de anos de abandono, de actuaciós contra natura dictadas dend´o Relativismo satánico, o mesmo que practicou ZP, o que desta volta está a practicare o PP e que tamén ten practicado o BNG, que aceptou os recheos practicados dend´a proposta inicial de Tomás Iribarren, acólito de Rajoy. Hai un intercambio de cromos, tentando vendere uns e outros unha mensaxe creíble, pero non. Todo é falacia. Todos están enmerdados en plan "omertá" e desta volta están, como principales protagonistas, esa especie de dúo da bencina que forman Benito Suárez, presidente d´Autoridade Portuaria e a súa muller, a ministra de Fomento, Ana Pastor, que fixo obras na autovía a Marín (xa comezadas por Pepiño Blanco, que todos están no tremedal) pra potencia-lo acceso dos grandes vehículos por terreo demanial ó porto de Marín. Parece un caso claro de corrupción ou tráfego de influencias. 

Algunha das sentencias pendentes d´execución (a que vai contra o paso do ferrocarril pol´Os Praceres) é xa de marzo do 2007. Sobre as outras xa pasou tempo, pero os mandiños locales están a frearen a execución das mesmas, metidos no zudre do Relativismo moral que denunciara Benedicto XVI, aínda que algús deles teñan a caradura de participaren en ceremonias litúrxicas, pero poden ser parte daquel fume de Satanás que xa denunciara Paulo VI. 

Contra os recursos presentados, o TSXG (poderémolo creere?), acaba de ordea-la execución das mesmas, desestimando os de Cabomar Conxelados e o do propio Avogado do Estado que representaba á enzudrada Autoridade Portuaria e que parece estar cos relativistas anti-natura. O dito tribunal outorga un prazo de vinte días pra que a Autoridade Portuaria presente un informe dos pasos dados prá execución das sentencias; e no caso de non as executare a Administración sancionada sería acusada do delito de desobediencia e sancionada ademáis con multa (¿por qué non cárcere...?). Veremos, que o relativismo dos descerebrados parece que manda.

Si se executan as sentencias significaría que valeu a acción popular dos Veciños da Praza d´Os Praceres, esa acción popular coa que quixo acabare Caamaño, ministro de Xusticia do luciferino de ZP, noria coa que parece seguir desta volta Ruiz Gallardón, un home xa cuestionado pola sociedade con voz cada vez máis alta.    

Enlace:
Noticia do Faro de Vigo, 3.03.2013: A xusticia conmina ó Porto a cumprire a sentencia de demolición dos recheos.


Fragmento da noticia do Faro de Vigo:

En su resolución, el TSXG asume los argumentos con los que el Tribunal Supremo declaró ilegal todo el relleno y las construcciones que se levantan sobre él. "Declaramos ilegales las obras de relleno del mar en cuanto realizadas al amparo del plan especial aquí impugnado y condenamos a la Xunta de Galicia, a la Diputación Provincial de Pontevedra y a la Autoridad Portuaria del Puerto de Marín-Pontevedra a la reposición de la zona portuaria a la anterior situación y estado", indica la sentencia del Supremo.

Se trata de un relleno inicial de unas 30 hectáreas sobre la ría, con la construcción de unos 290.000 metros cuadrados de edificaciones. Una propuesta de ordenación posterior contempla aumentar la superficie portuaria hasta los 764.967 metros cuadrados, mediante la obtención de nuevos rellenos.

La Plataforma Defensora da Plaza dos Praceres, que inició este procedimiento, solicitó al tribunal la paralización inmediata de las nuevas obras de ampliación del puerto, la ejecución de la sentencia del Supremo y que se imponga multa de 1.500 euros al presidente de la Autoridad Portuaria y otra por el mismo importe al director del puerto por incumplimiento del fallo.

Reitero tamén: Milonga litoral, deste blog, no que se explican as cousas polo miúdo.  

Outro enlace, La Voz de Galicia, 3.03.2013: El TSXG da 20 días de plazo al Puerto para demostrar el derribo de los rellenos

Outro enlace, Diario de Pontevedra, 3.03.2013:"y la responsabilidad penal que se pueda derivar".. Eladio Torres dice: "Yo estaría preocupado en el caso de dictarse contra mi una sentencia como ésta". Creo que si se salva la ría es gracias a las gentes de Os Praceres, merecedoras de un monumento y de la gratitud de todos los pontevedreses. 

2 comentarios:

trillian dijo...

Xesus, me lo creeré cuando lo vea,le darán largas como siempre hasta qué prescriba, y así es qué se siguen cometiendo en nuestras rías y costas tantas barbaridades.

Biquiños.

o blog de xesús lópez dijo...

Hola, Trillian:
A todos nos cuesta trabajo creer que se sanee la política o la Justicia, que si fuese independiente éste sería otro país.
Los vecinos de Placeres están ejerciendo de auténticos profetas y creo que puede ser un buen momento para el estallido social contra la corrupción, sobre todo cuando el Santo Padre, humildemente, ha renunciado al Poder para que otro con más vigor continúe su labor.
Esa renuncia papal está generando ya las oportunas interpretaciones, comparaciones. Y este país tiene que armarse de valor, exigir, si es necesario, la construcción de algún campo de concentración en el que deberían entrar, como manada de ñús, no pocos de los 300000 políticos que sobran.
Biquiños.