martes, 9 de noviembre de 2010

E TAMÉN FALOU VERA SOBRE OS GAL

Esteban, en La Razón: instantánea do posible trasfondo político. Visión presuntamente realista.
Caín, en La Razón: Outra instantánea. (Ambas instantáneas non quedan lonxe do tema tratado)
Na foto de La Razón d´hoxe aparecen Felipe González e Rafael Vera, o que fora Secretario prá Seguridade do Estado.
-
Pontevedra, 9.11.2010
-
Entrada n. 1349 do blog
-
(Neste post fálase tamén do laicismo agresivo, no que se está a exercitare o peor do socialismo, o do postfelipismo)
-
E TAMÉN FALOU VERA SOBRE OS GAL,
por Xesús López Fernández
-
Estos días atrás (El País, 7.11.2010) Felipe González fixo unhas declaraciós necias, que aparece que ademáis non caben na cabeza dun demócrata cabal. Distintos medios fixeron comentarios de calado ó tempo que acusaban ó home de ter acabado co Estado de dereito, de lle ter envenenado a alma ó noso país, á par que de deixa-lo seu niño pra acollere a novas camadas de políticos aínda a peores; que como consecuencia d´eso temos hoxe un Goberno de miseria, que parece estar embarcado, como fato de endiañados, nunha especie de loita satánica, de laicismo agresivo pr´acabare coa fe do país. Comezan a prohibi-lo culto na Basílica da Santa Cruz, no Val dos Caídos.
-
Pero vaiamos coas declaraciós de Vera, feitas hoxe no programa de La Cope "Así son las mañanas". E Vera, que sempre foi visto como unha especie de chivo expiatorio do sistema felipista, proclama a súa inocencia e afirma, ó falare da actuación dos Gal, que Felipe andaba n´eso. A Vera gostaríalle aclarar cousas, pero recomenda prudencia e non dar cancha ós terroristas. Sen embargo, non parece moi afortunado á hora de establecer comparaciós, porque parece xustifica todo o que se poida decire sobre a "guerra sucia" do Irak, pero habería que dá-la nota aclaratoria sobre por qué o seu Goberno acabou co Estado de dereito e instaurou o terrorismo d´Estado: Gal, secostro de Segundo Marey (do que Felipe falou como detención)
-
Siguen enlaces:
-
-
-
-
-

8 comentarios:

josele dijo...

buenísima la caricatura de Caín: representa exactamente la cuestión clave de toda esta mierda. Plazas de funcionarios en propiedad, con nivel 33 (trienios y pluses aparte) para consolidar en la función pública a todos los autónomos de la banda.

Y fin de la cuestión.

Cualquier día aparece alguien y se decide a integrarlos en la escala correspondiente de la administración general del estado y se terminó "el problema".

o blog de xesús lópez dijo...

Reparaches en que nun dos enlaces, do propio blog, o que se refire á defensa do Estado de dereito polos d´Os Praceres figura o links de acceso ó seu blog de campaña?
Comentarios e fotografías, aí temos material pra comentar ata as elecciós.

josele dijo...

Me gustó mucho tu frase que subrayo y suscribo letra por letra:

"eles son, nesta ría, os únicos defensores do Estado de dereito"

No se puede decir ni más alto ni más claro !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Candela dijo...

Vera hace estas declaraciones cuando ya ha prescrito la responsabilidad penal y Felipe González sale a la palestra porque las declaraciones de Vera y Amedo apuntan a Rubalcaba y podría salir dañado politicamente. González, sin embargo, no hizo más que confirmar las sospechas de quién era la "X" del GAL...

En este tema hay muchas cosas que se me escapan y no entiendo.

Un saludo.

o blog de xesús lópez dijo...

Son gentuza.
El propio Bono ha patinado al decir que Felipe González ha sido el mejor presidente desde la "A a la X". Se olvidó de las consonantes que siguen. Quedose con la X del míster.

o blog de xesús lópez dijo...

A Josele:
Claro que a ICPraceres, xuntos talvez con Salvemos Pontevedra, son os únicos defensores do Estado de dereito por medio do execicio da acción pública, esa que xa a Constitutión de Cádiz recomendaba practicar nos casos de prevaricación, incluso nos casos de prevaricación levada a cabo por maxistrados. E agora, como unha defensa máis prá laia que nos goberna, o Caamaño (¿masón?, eso din) quere acabare coa citada acción pública, pra arrasare aínda máis o Estado de dereito, que nesa acción popular tiña a súa salvagarda principal.

josele dijo...

pues lo que nos faltaba, que se carguen la acción pública... y ya puestos que prohiban el uso de la administración de Justicia a cristianos, derechistas y demás seres asociales sin fe en el Partido y en la victoria final.

Y el resto, que juren con la mano puesta sobre "El Capital" que creen firmemente en la próxima resurección del Che Guevara como requisito previo para que les impartan justicia. Y ya todos contentos.

o blog de xesús lópez dijo...

Pues, si, Josele, creo que se quieren cargar la acción pública.
Por lo menos eso ha sido comentado por diversos medios como intención inmediata del ministrao Camaño.
Yo creo que el Che ya anda por la zona vieja, repartiendo dosis...