miércoles, 10 de diciembre de 2008

DE SALVEMOS PONTEVEDRA

Vista do pinal, Illa d´Arousa, que fai de cortina do Residencial PSOE.
Vista dende a Illa d´Arousa, ó pé do Residencial PSOE.

Panorámica do lugar, na Illa, onde constrúen o Residencial PSOE.
Ático de Pepiño Blanco, situado no Residencial cuestionado.

Pontevedra, 11.12.2008

Entrada n. 745 do blog

DE SALVEMOS PONTEVEDRA,
por Xesús López Fernández


Simplemente traer dúas breves sobre Salvemos Pontevedra, en relación cos seus pasos en orde a determinar qué está pasando na Illa d´Arousa, onde se está a construire o Residencial PSOE, co ático de Pepiño Blanco.
-
Cando alí mesmo, por detrás do espacio onde se está a construire a denunciada mansión, existen varias edificaciós con sentencia de derribo, non se entende qué pasasos se puideron ter dato pra lexitimaren o que a uns cidadáns normales non autorizarían.

Este goberno non se está a caracterizare por actuar como vixiante da costa, velador do medio ambiente máis alá do discurso programático electoral de que nos van seguir roubando. Así, o escándalo dos Plans de Acuicultura de López Veiga, PP, tornouse desta volta o escándalo do Plan de Acuicultura de Carmen Gallego.
-
Pero mentres a súa casa de Vilaboa, con sentencia firme de derribo, sigue en pe; mentres un senfín de sentencias, en Vigo ou Pontevedra, quedan aparcadas, a unha modesta familia de Pontevedra vána desahuciar da súa casa no borde da Xunqueira d´Alba, por estare afectada.

Pero é que, coño, este é o tipo de Xusticia, xudicial ou administrativa, que practican os nosos gobernantes. ¿Non vos lembrades de cándo lle derrubaron a casa a un home homilde de Combarro, que foron a por el como se fose un ladrón, cando abría o día, e o sacaron da casa en pixama?
-
¿Pero a qué non se atreven con Tradepana, nen co ferrocarril d´Os Praceres, nen con tantas cousas como poderiamos traer aquí?
-
En fin, deixo aquí estas modestas reflexiós pra entrar realmente no que anunciaba, en relación con dúas actuaciós de Salvemos Pontevedra, que entende que non todo está claro na construcción ro Residencial PSOE, e que se lle nega na Delegación de Costas do Estado o acceso ó expediente, asunto éste denunciado ó Valedor do Pobo aínda sabendo que o home non ten outra función que a de facer de simple sparring, porque as Administraciós tómano de coña ou, como sabemos fai o Concello de Pontevedra, míntenlle deshonestamente.

Siguen as noticias i enlaces:
-
DIARIO DE AROUSA
Miércoles 10 de Diciembre 2008
-
“Salvemos Pontevedra” duda de la legalidad del deslinde del Residencial Illa de Arousa, por Sara Roldán, A Illa
-
Los vecinos denunciaron la situación irregular que afectó a este deslinde. “Salvemos Pontevedra” asegura que el actual deslinde en el tramo entre el muelle de O Xufre y la playa de Espiñeiro no se corresponde con el expediente que se tramitó desde la Xunta, y además presentan una queja ante el Valedor do Pobo por no poder acceder al mismo. El deslinde que afecta al tramo entre el muelle de O Xufre y la playa de Espiñeiro sigue generando polémica entre los vecinos, que consideran que en esta actuación podría haber “algo ilegal”. Es por esto que tras recibir las quejas de numerosos particulares, Francisco Díaz Sánchez, presidente de la asociación “Salvemos Pontevedra”, decidió recopilar toda la información existente en cuanto a este tema.

Según Díaz Sánchez “el pasado día nueve de octubre me personé en las oficinas del Servicio Provincial de la Axencia de Protección da Legalidade Urbanística en Pontevedra para consultar el expediente y se me manifestó verbalmente que no se me iba a permitir acceder a él, sin dar justificación alguna, ni jurídica ni de ningún otro tipo”.

Derecho. Al parecer, el derecho a acceder a este documento, está reconocido por la ley, por lo que el presidente decidió formular una queja delante del Valedor do Pobo.

Según explica la asociación, antes de que se apruebe un deslinde, tanto la Administración autonómica como el Ayuntamiento tiene que emitir un informe y dirigirlo a Costas.

“En 2001 Costas remitió a la Xunta unos planos, y estos emitieron un informe provisional. En 2004, cuando se publica y aprueba este proyecto, resulta que la Xunta se da cuenta de que el deslinde no corresponde con la servidumbre de protección, que sufre una reducción”.

El presidente de la asociación indica además, que recibió una nueva negativa por parte del jefe de servicio, cuando quiso interponer un contecioso administrativo contra la Orden Ministerial por la que se aprobó este deslinde, ya que “supone una reducción injustificada de esta servidumbre en terrenos que no eran urbanos a la entrada en vigor de la actual Ley de Costas”.



Sen máis comentarios, por hoxe.

No hay comentarios: