sábado, 11 de octubre de 2008

GALICIA, UN RESPETO, POR FAVOR.

Paco Vázquez sí fala galego, aínda que opte polo máis universal La Coruña. Foto do autor, na embaixada de España en Roma, pouco antes de ter con el unha corta e privada conversa, en galego. Os socialistas, sen el, andan como orfos.

Pontevedra, 11.10.2008

Entrada n. 634 do blog

GALICIA, UN RESPETO, POR FAVOR,
por Xesús López Fernández


Andan os estalinistas "reconvertidos" a nazionalitaristas, a renovaren a súa cruzada de lle cambia-lo nome a Galicia, co seu Galiza do carallo pró que piden libertade de uso parlamentario.

Aínda recente o comunicado da RAG á consellería de Cultura, no sentido de que o nome do país é Galicia; sabido tamén que a conselleira tivo agachado o escrito no caixón da súa mesa uns tres meses, volven estos descastados a lacerar aínda máis o noso idioma e, o que é posiblemente máis grave, a privar ó país do seu verdadeiro nome.Quixeran eles, lambós.

É unha pena que Paco Vázquez estea actualmente en Roma, porque el sí tiña fuste pra deixare ós nazionalitaristas co cú ó aire. O home, que fala un galego precioso, non estaría falto de ideas como os seus compañeiros de partido; como o propio PP que dá pena.

Coido oportuno inseri-lo enlace, neste blog, dunha noticia d´El Correo Gallego d´hoxe, que vai seguido:

[EL CORREO GALLEGO, 12.10.2008, NOTICIA D´HOXE]

2 comentarios:

Sísar dijo...

Yo siento como si de repente me arrancaran algo de mi cuerpo, el idioma de mis padres y mi familia entera que uso cuando quiero es apoderado por unos pocos para hacer y deshacer a su antojo con él lo que ellos queiren.

Está muy bien decir las cosas alto y claro, no dejar que nos invadan espacios. Pero creo que dentro del nacionalismo que aquí impera (véase BNG) hay corrientes como en todo partido, y hay unas que tiran hacia el luso desgarrándolo del pueblo, de sus entrañas.

Un abrazo

xesús lópez fernández dijo...

Ya ves, César, que no me privo de decir las cosas como las veo y siento.
Por desgracia, los nacionalitaristas tienen el terreno abonado ante la poquedad de los otros. En el fondo, creo que a ninguno de los tres partidos les interesa la salvación del idioma gallego.
La deriva hacia el portugués está muy clara en el Bloque, con la particularidad de que algún grupo próximo a ellos, en línea más radical, están usando otro tipo de caricatura que ellos creen es ya reintegrado.
Pero no, coitados, el idioma es la frontera. Y el gallego tiene un perfil propio.
Un saludo, Xesús.