viernes, 27 de julio de 2007

INFRACCIÓN URBANÍSTICA, EN POIO

Pontevedra, 27.7.2007

Moitas construcciós de Poio son presuntas infracciós urbanísticas, sen aparente castigo máis alá do que lle deron a aquel xubilado que tiña unha casa mal rematada en Combarro. Un mal día, á primeiras horas da mañá e coa presencia das forzas públicas, o home foi sacado do seu soño, aínda en pixama, e a casa derrubada. Non teñen estas afoutadas autoridades o valor de se meter con obras como a de Construcuatro en Silgar; como a casa da conselleira Carmen Gallego [que ten sentencia firme de derribo]; non se atreven a levanta-lo ferrocarril d´Os Praceres, ilegal e condenado por sentencia do Tribunal Supremo. A noticia que sigue é de La Voz e fala dun, só dun de tantos disparates urbanísticos de Poio, desta volta en Chancelas. Sigue a noticia do horror, con fotografía. Pero convén achegarse a Raxó, a Combarro, a Areas, en particular punta Fastiñanza e xulgar tanto despropósito. Aí sí que fai falla unha investigación a fondo, levanta-las alfrombras, etc.. :


No se puede mostrar la imagen “http://www.lavozdegalicia.es/default/2007/07/27/0012_2142808/Foto/g27p8f2.jpg” porque contiene errores. Política Territorial decreta el derribo de ocho chalés de una urbanización de Poio.
Autor:
López Penide

27/7/2007
La Consellería de Política Territorial ha impuesto una multa de 207.365 euros a la promotora de una urbanización de chalés de Chancelas, en Poio, al estimar que ha realizado obras en una zona de costas, según trascendió. La resolución de la Xunta insta a Vigobarro S.?L. a «volver os terreos nos que se executaron as obras obxecto deste expediente ao seu primitivo estado». Esta medida implicaría, según las fuentes consultadas, el derribo de ocho de los cerca de dieciocho chalés que conforman la urbanización. Se trataría de la primera línea de edificaciones, que, al parecer, pueden invadir terrenos de dominio público marítimo terrestre hasta en trece metros, añadieron los vecinos.
El expediente, que se incoó en abril del 2004, no es firme y contra él cabe la interposición de un recurso de reposición ante la propia consellería o un recurso contencioso administrativo ante el Tribunal Superior de Xustiza de Galicia. En todo caso, la Xunta da un plazo de un mes para que la promotora cumpla la resolución so pena de recaerle una multa coercitiva de 41.572 euros mensuales hasta que tales trabajos se ejecuten.
Los vecinos afirman que algunos de los chalés ya están ocupados aunque «no tienen permiso de habitabilidad».

No hay comentarios: