miércoles, 25 de julio de 2007

ELNOSA E O CONCELLO DE PONTEVEDRA [25.7.2007]

No se puede mostrar la imagen “http://farm1.static.flickr.com/240/450900130_6ff5ea49ee_s.jpg” porque contiene errores.

Pontevedra, 25.07.2007

El Concello emitió el informe de Elnosa sabiendo que era erróneo

El edil de Urbanismo dice que la redacción del documento «pillou enmala época»
Autor: Jaime Velázquez, 25.07.2007. Pontevedra

El actual concejal de Urbanismo de Pontevedra, el nacionalista César Mosquera, atribuyó ayer los errores en el informe urbanístico sobre Elnosa a la falta de tiempo para redactar el documento. El dosier fue enviado a la Consellería de Medio Ambiente a sabiendas de que estaba incompleto y contenía errores de forma.

El concejal nacionalista afirmó que la sentencia dice que el informe contiene «errores de forma; cosa que xa sabíamos». «A cuestión é que requeríuselle a Elnosa todalas licencias que tiña para a actividade alí. Elnosa negouse dicindo que despois podía legalizar, pero para legalizar haberá que saber en qué estado está». «Como o informe había que remitilo nun mes ou dous -continuó el edil-, e como pillou en mala época pois remitiuse o informe sen esa matización da situación urbanística». El expediente, que bloqueaba la obtención por parte de la fábrica de la autorización ambiental integrada, requisito indispensable para su funcionamiento a partir del 30 de octubre, fue anulado recientemente por un juez al considerarlo contrario a derecho.

Recurso de apelación

Mosquera restó importancia a la decisión judicial y afirmó que el gobierno local optará seguramente por recurrir el fallo. «A sentencia significa pouco. Creo recordar que no caso de Ence tamén houbo unha serie de incidencias xudiciais que parecía que se ían gañar e ao final, nada». «Nestos momentos -añadió el edil- hai outros tres contenciosos abertos; dous contra o Concello e un contra a Xunta». «O alcance exacto é complicado, porque hai un problema de procedemento tremendamente embrollado», continuó Mosquera.

César Mosquera afirmó que el expediente informativo sobre si la actividad de Elnosa es compatible con las normas urbanísticas del Ayuntamiento se envió incompleto por una cuestión de prudencia. «No Concello figuraba unha licencia para Elonsa do ano 67, pero non estábamos seguros de si había alguna outra máis. Así que preferimos non poñer no informe información non contrastada». El Concejal de Urbanismo afirmó que el Concello dispone ya de toda la información necesaria para rehacer el documento, aunque precisó que compete a la Xunta requerir una nueva pronunciación del Ayuntamiento. «Non sabemos se se poderá retrotraer o procedemento para elaborar un novo informe. En todo caso é a Consellería de Medio Ambiente quen ten que solicitárnolo». El informe anulado por el juez forma parte de la documentación reclamada por la Administración Autonómica para decidir si concede a Elnosa la autorización ambiental integrada.

COMENTARIO PARTICULAR

A noticia de La Voz de data 25.7 aclara algo a estúpida actuación do Concello, que non quixo entrar nunca a tope neste como noutros temas ambientales. Non quixo entrar, quero decir, máis alá da propaganda bullangueira, do xogo electoral, da captación de voto ecoloxista, pero quedan moitas cousas por decir e parece claro que existe unha trama sobre a captación de Lourizán como solar. E xa non falamos do troco de monte Gaiás, en Santiago, polo terreo demanial de Lourizán pretendido na época de Fraga. Vergonza antes e vergonza agora. Menos mal que hai outras conciencias actuando.

Lembremos que no ano 2004 a asociación Salvemos Pontevedra presentara no concello, no exercicio da acción pública, unha denuncia pra ser leída no pleno do Concello. Unha resposta de Lores, unha especie de carta de amor, foi todo o que dou dasí aquel asunto. A asociación, según o doutor, tiña unha filosofía semellante á súa, pero había que modifica-la carta coa que se presentaba a denuncia pra que a mesma fose admitida. Modificouse, pero nada, nen caso. Incluiremos próximamente un traballo daquela época, no que se fala do tema. Que Mosquera diga agora que o "seu" informe pillou en mal momento non deixa de ser unha mala disculpa.

No hay comentarios: