Unha das zonas amuralladas, "amosqueradas", da capital, unha forma de arruinala. Fotografía do autor. Rúa Padre Luís, na que xa non poden aparca-los residentes nen as ambulancias.
Pontevedra, 5.10.2007 Outro traballo recuperado, do 2002, no que se analizan os vellos problemas desta cidade, a actuación despótica do equipo de goberno. A cita de Ragnar Nurkse que se fai non é ociosa. E claro, se non hai vías de pentración, se o equipo de goberno está soñando nunha especie de "muro de Berlín" do que os mosquerós non son senón claros tics. O éxito de Carrefour, relacionado coa autopista, está claro. O cerre de cidade, fonte de ruínas. Sigue o traballo:
Horas decisivas no noso urbanismo [20.4.2002],
por Xesús López Fernández
Obviamente, este pode se-lo momento de montar unha manifestación de protesta cidadá, porque a situación é agora máis grave que cando o 5-J. PP e PSOE non poden deixar de reivindicaren a dobre dirección na citada arteria. ¿Pero ónde están as forzas vivas?. A protesta do comercio da zona, as protestas de AEMPE e de Autobuses de Pontevedra, son de libro, de sentido común, mais deben concretarse en acciós inmediatas. ¿É que teñen máis capacidade organizativa os feirantes pra defenderen os seus privilexios, como acaban de demostraren? Porque é certo que Pontevedra está perdendo pulo constantemente. ¿Cántos negocios non agonizan pola supresión decretada do acceso á zona?. ¿Preocupáronse o equipo de goberno e mái-la oposición de paliaren a fractura social que sí existe? ¡Se non houbo nen o decoro mínimo de suprimi-lo IAE ou de subvenciona-lo comercio que representou aquí, históricamente, un factor de cohesión social, de estabilidade!
A peatonalización salvaxe veu representar moitas barreiras arquitectónicas ó impedi-la accesibilidade dos compradores á zona. E cada vez é máis a xente do rural pontevedrés que pra mercare acode ás grandes superficies ou vai a Vigo, porque con Pontevedra non teñen comunicación, algo básico no desenvolvemento dos pobos. E coido é coherente citar aquí de novo unha obra clásica da Economía, “Problemas de formación de capital nos países de economía subdesenvolvida”, de Ragnar Nurkse. O autor afirma que as vías de comunicación poden abondar pró crecemento económico, industrial e comercial. ¡Aí temo-lo caso pontevedrés de Carrefour, que disfruta do apoio loxístico da autopista do Atlántico, coas complicidades que se saben ou supoñen! E, neste momento, o monocarrilismo de corredoira urbá do BNG, a súa supresión de prazas de aparcamento, beneficia tamén á dita empresa.
No hay comentarios:
Publicar un comentario